PROM 2K14

Prom var så bra, allt var så lyckat och jag hade the time of my life på min american Prom. 
 
Dagen började med Seniorbreakfast, hunted house var temat och det var super kul, talent show, tävlingar, massa amerekansk mat, tårar osv. lite dåliga bilder som sammanfattar morgonen. 
 
 
Åkte sedan hem för att fixa mig, Rachel and Sarah hjälpte oss att fixa hår och smink, så lyckat!
 
 
 
åkte sedan mot skolan men värden största klänning haha, mötte upp vår grupp och satte oss på vår partybuss. 
dock hade vår orginal gått sönder så vi fick en annan buss, ''partybusdetroit.com'' japp den så förjävlig ut utanpå men helt ok inne, men musiken dunkade och det var as fett..
 
 
vi åkte sedan till george, george 20 min away for pictures, med ungefär hela skolan, alla var där. så stress och lite för mycket folk men vi lyckades ändp fp ihop lite bilder... ska be mina vänner skicka några senare med! 
 
 
åkte vidare till plaza där själva promen skulle vara, gud så fint det var. vårt tema var Gatsby, '' den som håller de vildaste festerna. 
 
 
 
party, party hela kvällen ända till 22 då prom court, king and queen nämndes... blev så lycklig, två av mina vänner Polo and Alivia vann, de är de snällaste personerna du kan möta!! 
 
Partybussen väntade på oss vid 23 när prom var över!! 
 
 
Så var det dags för Polos After party!! det var sjukt kul, massa folk från skolan var där, många sov över i tält, folk badade och hade det allmänt bra. stannde tills 2 då min värdmamma kom och hämtade mig och min värdsyster efter en sjukt lyckad kväll och dag.
 
7h senare helt död satt jag i bilen på väg till Kanada... fortsättning följer en annan dag, ska hoppa i duschen, fixa inför imorgon då det är min systers band Banquet, på fredag åker jag iväg igen och Söndag är det Cedar Point, google it. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0