NYC-trip

Hade den mest underbra helgen på år! Det var det bästa beslutet jag gjort och är sjukt glad att jag fick åka till the big apple! Att få spendra 30h på bussen gjdrde mig inget, utbytesstudenter är så sjukt bra. alla förstår varandra så himla bra! träffade människor som jag kommer sakna och kommit nära på mindre än 4 dagar! 
 
 
Dag 1- gick upp 04.00 och bussen en timme bort avgick vid 07, vi åkte ner till ohio och hämtade upp lite folk innan vi åkte vidare, stannade i PA för käk och lite toastopp, klockan 19.30 var vi framme på mallet i New yeasy köpte lite på VS och en smothie! På hotellet råkade vi stöta på en hel grupp av andra utbytisar, det slutade med att vi hade att ''party'' på hotellets gym! 
 
 
 
dag2- vaknade upp vid 7, åt frulle och 8 satt vi på bussen påväg in till NYC! tog e båttur runt, dock regnade en massa. Vi besökte 9/11 och på kvällen åt vi middag på ett medeltidsställe med hästar och allt! Satt uppe till 12 och snackade med folk  innan jag somnade. 
 
Dag3- Packa och upp från hotellet, åkte in till standen och rundtur på manhatha, dock regnade hela dagen gick rundor på time square, 5th ave hela dagen och shoppade innan vi avlutade kvällen på top of the rcok, dock regnade och var muligt så vi kunde inte se mycket. klockan 21 satt vi på bussen igen, satt uppe och snckade med underbara personer till 2, sov inte alls bra vaknade 5 gånger och fick knaoot 4h sömn! Men mysig var det! 
 
 
dag4- hemma och död. fick även träffa min nya värdfamilj idag, flyttar in så fort alla papper är klara ch det verkar super bra. det är en tjej i mitt tennislag och mamma & pappa, 2 katter, 1 hund! ska plugga lite och förbereda inför skolan imorgon, puss! 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej, jag försöker att skaffa en blogg på blogg.se… hur gör man är det gratis??

2014-03-31 @ 20:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0