DAY 199

Denna veckan har gått ovanligt fort, varigt hemma både tisadag och onsdag pga ACT-proven. I onsadgs hände det grejer, jag kompå att jag ville ha den amerekanska vinter jackan för min skola ( varsity jacket) visar bild sen. Där träffade jag den skönaste människan. Han fråga om jag och axel ville vara med på westner Senior model show!! Det är en show uppdelad i flera kvällar, man klär upp sig ungefär som på prom, går men sin partner ( ingen känner varandra sen innan) vilket är en vanilg dag för mig vilket känns super eftersom ingen annan känner varandra heller) Egentligen så blir man utval i slutet av 11th grade och blir fram röstad, men han tyckte vi skulle ha the experiense så vi ska vara med. Dom kommer säga saker om oss osv, har inte riktigt fattat det hela än, men ser fram emot det. 
 
Ska snart iväg och kolla på klänningar till showen, sen ska jag hem till Mia från danmark, och sova där. 
 
Idag under leadership classen filmade vi en video till Acade-me-a-vard showen, google it. eller så förklarar jag senare vad det är. 
 
JACKAN 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

bytte du till en skola som inte är kristen och om ja, hur fick du göra det??? :)

Svar: Ja jag bytte från en privat kristen skola i Tennesee till en public high school i Michigan, bytte alltså familj och stat samtidigt! Ja kan sammanfatta det så här, jag + mina föräldrar ringde EF x antal gånger och fick vänta 3 månader innan jag kunde byta :)
usaexchangeyear.blogg.se

2014-03-08 @ 12:21:20
Postat av: Anonym

Nu när du gör ditt utbytesår krm du komma tillbaka till sve och börja 1:an.?

2014-03-09 @ 23:57:43
Postat av: Lisa

Nu kommer massa frågor här men:
*Varför ville du byta skola, familj, stat osv? :)
*Brukar man inte bara få byta familj inom samma distrikt typ?
*Sa du att du inte trivdes eller hur funkade bytet? Är inte EF rätt nonchalanta på det sättet? :/

tack för svar! Kram :)

2014-03-10 @ 08:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0