KANADA

... Fortsättning följer som lovat! 

Det tog cirka 5h att komma till Nigeria falls in Canada! Vi checkade in på ett hotel så vi hade utsikt över fallen, så sjukt fint!! 

Vi åt lite lunch, gick ner till fallen för att åka en båt tur "under the falls" Gud vilken upplevelse, så sjukt fint, vinden med stimmet från fallen blåste på en, man blev rätt blöt, med det var de värt! Båtturen låg på $20 och varade 20 min! Får du chansen, åk den! 


Vi gick rundor i staden, det var så fint där, massa random butiker, massa mat osv! Vi fick i oss en go pasta kvällsmat med glass till efterrätt! 

Vid 21 gick vi tillbaka till hotellet för att bada i Poolen, somnade ganska snabbt efter, var fortfarande trött från prom natten! 


Dagen efter gick vi up vid 9, åt frulle på hotellet sen åkte vi in mot Toranto! En av Kanadas större städer! Vi gick up i CN- Tower vilket är en stor building over Toranto! Så fin utsikt vi fick! Gick sedan efter några timmar vidare för kvällsmat innan vi begav oss hem på vår 4h åktur.


Måndagen kunde jag äntligen sova in, åh vad skönt det var. Sov i 12h. Vi köpte en ny bil till min värdsyster vilket var sjukt skönt för nu kan vi åka varit vi vill ( nästan)!! Gick på poolparty vid tre hos min kompis, hade jätte mysigt och kom hem runt 21 då jag fixade lunch, duscha och sova. Hade skola nästa dag! 

Denna helgen var sjukt roligt också, så får skriva mer om den senare... Fortsättning följer... 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0