DAG-156

Snart 3 veckor sen sist... På dessa 18 dagar har det hänt endel, jag har gjort alla mina examens, börjat ny termin på Cousino high, nya klasser, nya människor!! Jag har bytt värdfamilj, bor just nu hos min representant tillfälligt tills de hittar en annan familj. trivs rätt bra här då hon även har två andra studenter från tyskland och sverige! Har varigt på utbytesstudent avskedsparty för Emma, bilmässa, ätit ute mycket, åkt skridskor, kollat film, chillat här hemma, mitt kort är spärrat så är pank för tillfället, inte bra. Men jag mår mycket bättre nu och är inte alls lika nere och ledsen som jag varigt tidigare! här är lite bilder som sammanfattar den senaste tiden, ja måste bli bättre på att uppdatera bloggen. 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0