DAY 185

Denna veckan har jag haft sportlov, behövde inte riktigt det eftersom vi haft så sjukt många snowdays this year! så ville egentligen gå till skolan. 
 
Under lovet har jag hunnit med att, fixa nytt nummer till min iphone som äntligen vill funka, kollat massor med film, lekt i snön, åkt pulka, yes vi känns för att vara barn igen, stor handlat, kollat bioX2, shoppat på VS, åkt skidor vilket gick bättre än förväntat, trjde gången i mitt liv och jag klarade alla backarna på MT BRIGHTON slängde ihop en film som jag tänkte visa här. Igår tog jag en kaffe (chilatte) med min nya IEC lol jag bytar hela tiden, men han är grym, egagerad så borde alla vara jätte glad att jag fick honom, någon som förstår precis. Senare  hämtade Magan mig sen mötte vi upp lite andra tjejer och käkade, mådde jätte dåligt så bli skjussad hem tidig och låg död hela kvällen med hög feber, mår bättre idag men inte helt 100 än. 
 
 KOLLA FILMEN HÄR
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0