good Friday

nu har usa varigt snäll och givit oss en dag ledig för easter, idag! 
 
 
Igår var en super rolig dag. skola först, gjorde nada på lektionerna, skippade första så jag kunde beställa min tröja till puderpuff och sedan hade vi lite lekar. hade half-day så slutade 10.30, Gick ut för lunch med några kompisar, sedan vidare till favvo stället orange leaf ( frozen yoghurt) så.jävla.gott. Åkte sedan hem till en kompis, chillade och var tillbaka på skolan för tennis fottt klockan 2.30. Hade mitt första tennis game, pga kylan och dåligt väder hade resten varigt inställda. körde dubbel med min partner sarah! vi vann med 8-0, wihoo! 
på kvällen kom massor av tjejer över hit + axel and Michael. vi hade bonefire, mys och sleepover! 
 
Idag har jag mast chillat hemma, varigt i kyrkan för ''good firday'' om någon timme ska mina kompisar hämta upp mig för att senare kolla bio, efter det kanske michael & axel is coming over. 
 
IMORGON IS THE BIG DAY! haha nä, men ska gå och se baseball, detorit mot LA om jag inte minns fel. ska bli super kul. På söndaag kommer hela tjocka skläkten över (som vi burka säga i sverige), för påskmiddag. 
 
Har fått nytt flygdatum hem nu, åker med wave 6 vliket är 24-26 juni. ska hinna med arizona innan det, vilket vi ska boka nu i helgen! ha det la bra!! pusss 
 
 
 
året sämsta selfi går  till mig!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0