friday-friday

Fredag kväll: stack ut med ett gäng för att se bio, MC sedan kom axel och michael och då stack vi och bowlade! 
 
Lördag: gick upp tidigt för att åka till Detroit och rundor i downtown, fick se över till Canada Hur coolt är inte det?!?! gick sedan på ett baseball game, sjukt rolig upplevese som jag är så sjukt tacksam över att min värdfamilj bjöd med mig på. efter det åkte vi till en grekisk restaurante, servitrisen var sjukt snygg så lämnade mitt nummer på bordet, whynot lixsom! på kvällen kom Rachel, Sarah, michael & Axel over.¨
 
 
Söndag: min första Amrekanska påskafton, började med kyrkan,furkost ute sendan var det att åka hem och förbereda den goda maten, alla hjälpte till och alla är så sjukt snälla, min värdmorfar skickade ett påskkort hela vägen från ohio till mig, hur gulligt? och vi var över 10 pers när vi åt, åkte till min skola för att spela lite tennis med Kyrstin och hennes kusin! var tvungen att gå och sova tidigt efter som vi hade skola på måndagen, varför har inte vi också det??!
 
 
 
 
Månadg: skola, tennis och sitter och funderar på vad jag gjorde efter skolan, minns inte men vet att jag gjorde något...
 
Tisdag'. hade tennis match, förlorade en, vann en, på kvällen blev det taccobell och sen gick jag michael och axel på en teater på deras skola. 
 
onsdag: skola, hade tennis match vann båda, away game så vi fick dela buss med en massa baseball killar, nog den roligaste bussturen jag varigt med på... inte nog med det vår busstant körde fel hela tiden, vi blev sena och killarna blev sena... kom hem sent, åt och sov.
 
Torsdag, skola, tennis match hemma, spelade bara en och vann den ( tro inte att jag är duktig nu... alla andra är rätt dåliga) efter det åkte jag hem till the twins ( rachel and Sarah) käkdae pizza och gjorde läxor och seplade v-spel. 
 
Fredag. skola, en konstig dag, sista dagen dom säljer promtickets så det var en heldel promförfrågningar, jätte gullgt, min kompis blev frågad idag med!!  och mina plner inför prom börjar klarna allt mer och mer och ser fram emot det nu sjukt mycket!! vår match blev inställd pga regn vliket suger... ska ut och äta med michael och axel ikväll sen får vi se vad som händer.. 
 
Idag fyller Nikita 18, älskar dig babe och saknar dig jävligt mycket
 
 
Imorgon fyller pappa år min värdmamma (50) så vi ska ha stor fest, hyrt lokat samt hotelrum! och min värdpappa, lite kul att alla fyller år på samma dag... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0