My life in America

Har fått endel klagomål angående min dåliga uppdatering så har lovet mig själv att blogga minst varanna dag, låter bra? 
Tänkte dra helgen lite snabbt, I fredags var jag på Smyrna homecoming game, en upplevelse som jag sent kommer glömma! har en instavideo som ni gärna får kolla på -> @Sarahrosensohn <-. Blev sedan hemkördav Elizabeth, sjukt härlig tjej! Lördagen gjorde jag och jennifer en svensk/tysk frulle, eller inte en amrecans iallafall! gott blev det också, sen segade vi hemma. Åkte ut och spelade frispy-golf (stavning), inte min grej med ''kul att testa på något nytt''. Fick snackat med lite vänner på skype, helt sjukt hur mycket jag saknar dom! 
Söndag, gick upp tidigt, lite skype med vänner sen iväg till kyrkan som inte var så tråkig.. första timmen var vi i grupp med massa i min ålder och snckade, fick en tröja och det bjöds på frulle! sen andra timmen lite mer eller mycket tråkig fick jag sitta och lyssna på musik om gud och lite sncak. Efter kyrkan åkte vi hem till han som häll i allt, käkade en sjukt god middag ( vi är nya i kyrkan och han ville lära känna oss bättre) jätte trevlig familj och han var sjukt excited på att träffa folk från Europa! Därefter åkte vi och hämtade upp Emmy och Debby åkte till ett mall för att träffa lite folk rån skolan, jätte kul! Åt eller blev bjuden på en undervatten restaurang med massa fiskar som simmade runt i restaurangen, sjukt cooolt! Känner att det börjar gå bättre nu, har lättare att prata med folk och jag försöker mer! 
Åker förmodligen till Florida om tre veckor på fallbreak, men en annan värdfamilj och fyra utbytesstudenter plus en eller två syskon! 5-6 tjejer i florida kan inte gå fel! Längtar sjukt! 
Har endel test denna veckan så måste brja plugga nu, vi hörs snart! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0