Day 15

Inget har funkat som jag vill de närmsta dagarna, har varigt deppig och vill bara hem, tyvärr!

Kommer inte få gå med seniors, min andra familj blev inte godkänd, så kommer stanna med en annan utbytesstudent hela året vilket jag egentligen inte vill, inget personligt men ni som känner mig vet att jag ville bo själv från början och tacka nej till ett jätte fint ställe i Arizona vilket jag ångrar sjukt mycket nu!! Min engelska bok är borta, måste jobba en en kines som inte kan särskilt mycket engelska på en historia prestation som jag själv knappt förstår... Ja, är allmänt depp, & som pricken över i:et så gör all den Kristina tron mig GALEN, det är så sjukt!!! Vi hade en bibellekton med hela skolan, men lite musik & uppträdanden + att rektorn snackar i 30 min om Gud, och hur mycket han älskar han osv osv, det gör mig galen!! Det ska vi ha varje onsdag! Han ställde frågan" ni som älskar Gud, och tror på han, räck upp handen nu" skojar inte ALLLLA även de få jag inte trodde skulle göra det, gjorde det. Alla räckte upp handen utom vi utbytisar, snacka om att rektorn kollade på oss med "den blicken".

Igår hade jag även en 20 min lång konversation med den ena mattanten,jätte gullig. Men hon blev nästan arg på ett vänligt sätt för att jag inte trodde på Gud osv eller var säker på att jag inte skulle bli troende i slutet av året! Jag sa- jag kommer inte tro på en person som jag inte kan se eller ha mött- då kommer hon med sitt mot argument " men har du sett en miljon dollar? Tror du på att det finns?" KOM IGEN LIXSOM!


Detta är mer eller mindre mitt liv just nu!!! Men har en känsla av att det kommer blir bättre!! Hoppas på det!! Ser iaf fram emot helgen, då jag ska få lite umgänge och ha sleep over at Elizabeth house, fira min värdsyster & ha bbqkväll här! Men imorgon är det footballgame, mitt första!! Ska blir kul att se dom förhoppningsvis vinna!!! Och näven se the cheerleading team som Taylor försöker får med mig i, haha keep dreaming! Ska sova nu,ha det så bra så hörs vi!!!

Och till alla i min klass!! NOLLA ETTORNA RIKTIGT MYCKET & SUP SÖNDER DOM, puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart i USA bor du? :)

2013-09-06 @ 16:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0