4 WEEKS IN USA

Stannade hemma från skolan idag, då jag inte mådde bra imorse! Hur skönt som helst, behöver verkligen det! Fick pratat med en tjej från boston kontoret och förhoppningsvis kommer det bli bättre med familjen!! sen skypade jag med Marlene, Lowisa och sist Rova, är så sjukt glad att jag har er vid min sida!! så dagen gick sjukt fort ändå! 
 
Imorgon är det matteprov, och någon slagt samling där alla spelanra visar upp sig, fråga mig inte vad det heter!! 
Efter skolan lämnar Marissa av mig på smyrna high school där jag ska möta upp Elizabeth efter hennes träning, sen drar vi och käkar och sen vidare på smyrnas footballgame, detta är en borta match!! och vad jag hört är de mycket roligare för alla hejar mycket mer då plus att ingen av lagen har förblorat någon match innan!! 
 
Q/A- fick en fråga för ett tag sen om var jag bor!- Bor i Nashville, Tennessee! eller i en förort cirka 10 min utanför! 
 
 
 
 
Haha var tvungen!!! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0