29/9

Kom hem från Isabella för 2h sen, hade en jätte bra helg där.. Idag  åkte vi ut för att äta frulle, jätte gott med äkta amrecansk frukost, sen gick vi rundor på Green Hills Mall, gud vad fint det var där. Sedan åt vi igen 5h senare dock, på The chesscake faktory för att fira Issas fördelsedag, och där var ''fin'' mat eller vad man ska säga ingen MC iaf som jag fått leva med ett tag här, fick även tesa på en cheescake, så nu är jag i matkoma för hela veckan. 
 
Imorgon är det ny vecka och nya tag! På fredag har vi en 3h day sen är det FALL BREAK, sjuk att jag redan varigt här i lite mer än 5 veckor. 
 
EN VECKA kvar till florida, och planerna börjar se bättre ut, vi åker på söndag morgon och stannar i Atlanta på six-flags, google it. och spenderar natten där, sen åker vi vidare till Panama city där det kommer vara sol, bad och shopping. kommer förhoppningsvis ta surf lektioner, så sjukt coolt!! Sen åker vi tillbka en vecka senare och är framme söndagkväll. 
 
I veckan kommer jag börja med 'The difference between America and Sweden'' så håll koll! 
 
Och ännu en gång tack för allt stld jag får från alla där hemma, bästa!! 
 
Min stavning och fel val av ord osv börjar bli sämmre känner jag, hoppas ni kan leva med det!
 
babes!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lowisa

Åh vad najs att du får komma iväg till Florida ändå! :D och är glad att du börjar få det bättre, jag har vatt så arg och ledsen för din skull <3 Men jag kräver fler bilder! Bilder på alltalltallt! Ha det superbra, så hörs vi på Skype snart! Älskar dig <3

P.S. Det stavas Amerikansk*
Höh <3

2013-10-01 @ 07:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0