LAST DAYA IN THE PARADISE

Surfletionen vi skulle ta blev inställd pga att vågorna var för dåliga så istället åt vi brunch, chillade på en annan strand 20 min bort och tillslut lite shopping, fick med mig två tränings shorts från Nike för endast 70 kr/st, visa bilder sen! På kvällen gick vi ut och åt fick prova på jätteräkor vilket var super gott!! Lite bilder som summerar torsdagen!
Och började självklart dagen med en springrunda + dopp i havet!! Sjukt skönt att hoppa i havet när man lökar sönder!!









Fredagen började med springrunda + dopp i havet! Vid halv ett drog vi till en hamn i Panama city för att några av oss skulle få åka ut med en båt och snorkla med delfiner (!!!) så himla fin upplevelse om ni får chansen, GÖR DET! Vi fick även dyka ner på över 4 M djup och se massa fiskar och snäckor! Vi var en timme tidig så vi fick låna hamnens pool innan som låg precis vid havet, jätte fint var det! 

Vid fem var vi tillbaka och färdiga för avfärd för att gå och käka på ett utomhus mall precis vid stranden, köpte en smoothie och en bar, precis vad jag behövde! Lite bilder Från dagen! 








Idag vaknade jag upp för min sista springrunda + morgondopp här nere eftersom vi drar tidigt imorgon och ingen hinner duscha! Chillade sedan hela dagen nere på stranden och fick skypat med mamma och pappa! Sen har jag packat pch städat resten av eftermiddagen och kan knappt fatta att veckan gått så fort som den har gjort är sjukt ledsen att vi ska åka tillbaka imorgon och att skolan börjar igen, hade lätt stannat här hela året haha, nejmen älskar stranden och värmen! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0