LAST DAY OF THE SPIRIT WEEK!

De två senaste dagarna har vi haft full upp i skolan med spirit week, vi har haft massa klasstävlingar, uppträdanden osv!! mycket roligare än de vanliga veckorna, igår hade vi parade vilket var att de olika klasserna hade satt upp tre olika tävlingar, allt frrån hoppborg till träffa djur i hagen, eller basketboll, sen fick middle school och självklar vi också göra de olika sakerna de som hade fått flest beskökare på sin station vann... självklar vann seniors... jävla vad överraska man blir!! Igår var det homecominggame och dance... japp kan sammanfatta det så här, jävligt kallt, kul att de dom som var med i homecoming courten och dansen var ungefär som en lågstadie disco.. lite skilland om man gämför med jhg-festerna.. men det hela slutade runt 12 då Marissa hämtade upp oss... haha förstår varför inte hon gick iaf!!
 
 
Idag sov jag till halv ett... haha åt lunch och åkte iväg för att köpa lite saker till en suprise jag ska fixa.. hemligt, hemlig men hoppas på att det kommer bli bra! fick även med mig två träningsplagg från reebook, byxor och en långarmad tröja för 400 spänn är rätt okej! 
 
Ikväll fråga Kenyah mig om jag ville med på en bonfire at Reed Austins house, så ska förmodligen dit vid 7 med Jenni... lite folk från skolan kommer nog befinna sig där!! inte helt klart än om vi får gå för vår värdfamilj men hoppas på det bästa!! 
 
Me and Kenyah at the homecominggame! Hon blev vald för hennes freshmenclass 
Jessica ( min värdsyster 94an)  som förra året blev utsädd till queen som mnu lämnade över kronan till Hayle som blev detta årets queen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0