It's not always easy, but to try is the best you can do!

Lite bilder från går kvällen, allt var jätte bra och kul till jag fick frågan om jag var "saved" fattade inte först och var rätt så förvirrad men sen sa de " ja om Gud finns med i ditt hjärta" sa lite haft förvirrad nja tror inte direkt på Gud eller är speciellt religös.. Något som är väldig jobbigt här är frågor om just religion.. Vill ju kunna ha vänner med känns på något sätt "tvungen" att gilla Gud för att de ska gilla mig, svårt att förklara men det är ungefär som om, att komma till en skola fullt av fotbollsspelare, det ända dom snackar om är fotboll menades du är en hästtjej, och ogillar fotboll... För att du ska kunna passa in och kunna få vänner måste du nästan börja gilla fotboll... Helt ärligt och ja sorjligt nog är det sant om man tänker efter, har tänkt på det ett tag och hur jag ska formulera mig så ingen blir besviken.. Tror jag lyckads hyfsat bra. Nog om det!! Här är bilderna 

Måste säga att det var så amrekanskt det kunde bli, mitt ute på landet, fick testa på min första somre, måste få tag på bilden av Allison!! lira lite fotboll, värma mig vid elden, spela volleyboll och  ( grymt dålig) musik i bakrunden & självklart föräldrar-kontrollerat! Haha! 







Idag var det upp tidigt, snackade med Lollo, bästa!! Missade Vendela med det får vi ta igen snart!! Sen iväg till 3h i kyrkan, och sen lunch' har inte gjort mycket mer idag! Måste ta tag i lite plugg har 12 uppgifter i matten tills imorgon, men är rätt van sen jhg så börjar väl nångång ikväll' 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0