HOW DO YOU LIKE AMERICA SOFAR?- classic fråga!

Älskar era komentarer, det gör min dag utan krydd! fortsätt så!!
 
NU är det äntligen fallbreak, så sjukt najsss! Hade en 3h dag och vi hade typ pyssel i olika grupper, och ja min grupp var speciell men ändå rätt skön. Efter det körde Marissa mig och jenni till ett mini shopping ställe, köpte ett par fin skor, ett par flipflopp, ( pallar inte lägga upp bild som en äkta bloggare men det får ni lev med), käkade, och snckade med några svennar på fejan. Skulle egentligen se bio men det hade stått fel tid på deras hemsida så vi åkte hem istället och skulle åkt tillbaka nu ikväll men idet var 18+ och ingen ville se den med oss, haha mobbade typ. Ska snart ut och äta med el familja, typ classic by now. Sen är det bara TVÅ DAGAR KVAR till Florida!! ska bli sjukt skönt att komma iväg! 
 
och om det är något ni undrar KOMENTERA SÅ SVARAR JAG!!
 
Värdens bästa!!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Nikkipikki

Myspys! Underbart med flipflops! Can not belive that du did not already have a pair?! <3

Underbara bilder snäckan! Memories <3 Keep up the good work haha! Vi saknar dig! Ha det så bra! Massa pussar och kramar /N, din bulle <3

2013-10-06 @ 23:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0