2 months in the states- SPIRIT WEEK, DAY 3!!

Fick mitt paket idag av mamma och det gjorde verkligen min dag hundra gånger bättre, TACK MAMMMI! Hur som helst så hade vi oppesiteday idag och jag hade snackat ihop mig med en tjej som heter Emma, så hon skulle fixa så hon blev dag och jag natt! Hade svarta kläder och en månde hängande runt halsen, blev utsädd till dagens bästa utklädnad, men eftersom Emma blev det i måndags så tyckte rektorn att något annat "par" skulle få vinna, lite synd menmen kul ändå att folk gillade vår ide! 


Dagens andra stora händelse var djungelvrål, gick bokstavligen runt till alla high school students och tvinade de smaka dom, dog av skratt varje gång jag  såg deras min!! Lärarna fick också smaka, men några var lite rutti och hade smakat de innan och gillade även dom, annars var det in och ut genom munnen igen, haha! Folk fråga flera gånger om detta verkligen var godis eftersom de tyckte att godis skulle vara sött och inte salt, och det var inte många som Trodde att vi åt det som godis utan att det var ett stort skämt-godis typ! 

Hade nog två riktiga lektioner idag, resen av tiden lades på at träna inför morgondagen då vi olika grades ska uppträda och göra vår show, lär bli intressant! Vi ska änven spela volleyboll, och köra cheerleading vilket jag är med i, VAD GICK FEL?!? Men det ska nog gå bra!!  





Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Jag är en utbytesstudent i Tennessee också. Hur går det för dig? :) skulle vara kul att träffa någon svensk någon gång. Jag är i Knoxville!

2013-10-18 @ 02:19:25
Postat av: Anonym

Jag heter Ruth btw

2013-10-18 @ 02:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0