THE WEEKEND

Helgen spenderasdes på bästa sätt med Jill, Elizabeth, Hannah och Victoria som nu flyttat in hos familjen... I lördags hade Elizabeth senior pictures där även jag fick vara på några. På kvällen åkte vi över till hennes kompis, på ett matparty, ja sånt finns bara här i usa.. vi käkate hambrugare osv spelade ett spel, vi var 17 pers som trängde uppe ideras tv rum, mysigt... skrattade som aldrig förr och hade det riktigt kul med dom!! Söndag var det upp tidigt för att åka till kyrkan i 4,5h.. tur de har wifi säger jag bara. Efter det tog dom med mig till NASHWILLE DOWN TOWN!!! Åt på old spaghtti factory, jätte gott, gick rundor i staden och fottade en massa, jätte glad att de tog med mig dit så jag fick se allt innan jag flyttar, kommer sakna dom något enormt. Men går allt som planerat så kommer dom upp och hälsar på mig, även om jag inte kan spendera året hos dom känner jag mig som en av dom och att jag har enplats där! Jätte glad att jag fått lära känna dom. 
Victoria, Jill, jag
 
 
Victoria, Elizabeth, Jag
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0