NY placering och NY stat!

Idag är det Fredag, äntligen!! Vid 18.30 åkte jag jenni och marissa in till skolan igen för att se musikalen de satt ihop, mycket bättre nu på kvällen än när vi fick se den i skolan, efter det åkte vi till IHOP för käk, och dit kommer jag lätt åka tillbaka och äta. Imorgon hämtar Elizabeth och jill och även Victoria upp mig, kommer spendra helgen där och kanske min sista helg här i TN.. Ja fick medelat av min IEC  som rubriken säger att Ef har hittat en skola och ny VF till mig, kommer förmidligen flytta nästa vecka, vet inte jätte mycket än utan att det är i Michigan så kommer byta stat och att det ligger 40 min utanför Detroit... Kommer uppdatera er med mer info när jag vet mer, har ni frågor så är det bara att skriva på. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0