INFÖR USA

Hej! Igår kom värdens bästa samtal från EF, de sa att jag hade fått min placering och att jag skulle bo i Arizona, hur lycklig som helst!! Dock blev det dubbelboende då jag skulle dela familj med en annan student den första månaden och sedan byta familj min riktiga värdfamilj, lät jobbigt och ringde EF nu på morgonen. Då hade den andra utbytesstudenten tackat nej, så nu ska de hitta en placering till mig igen! Jätte nyfiken på om det blir hos den nuvarande eller en annan. Staden jag förmodligen kommer bo i heter Sahuarita och har cirka 5000 invånare, en high school med minst 10 olika team allt från fotboll till simning till cheerleding. Kommer uppdatera mer sen med mer info när allt är klart, så sjukt kul att det börjat hända lite!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0