Friday, 13!

Skulle kommit upp i fredags....

Det bli bättre och bättre, snckar med nytt folk varje dag vilket är jätte kul! hade lite planer idag på att gå på en basketmatch, käka och kolla bio eller gå på ett party, men allt krachade när min kompis inte mådde bra och drog hem ist.. fick även huvudverk så nu istter jag här nerbäddad i soffan med te och vilar! Imorgon ska jag upp tidigt för att gå på en babyshower, sen ska jag baka kladdkaka som jag ska ta med till en utbytesstudent träff som ska hållas på kvällen hos en reprecentant, kommer nog bli en rolig dag imorgon! På söndag ska jag inte göra ett skit, som vanligt då!! 
hoppas alla haft en skön lucia hemma i sverige!!


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0