De senaste dagarna

De senaste dagarna har jag....
 
Fredag- fick jullov vid 10.30, åkte hem och chillade tills 18 då jag åkte iväg med min värdmamma och coco för att åka hem till olika hus och käka, vi började hos en för förrätt sendan åkte vi vidare till ett annat hus för att käka sallad, sen till kyrkan för huvudmålet och sist till ett anat hus för efterrätten, vi kom hem runt 22.30 helt proppmätt!! 
 
Lördag- åkte till en outlett, gick rundor där med axel ( tysk utbytesstudent) i 3h.. hade kul. På kvällen åkte jag hem till axel och michel där det var massa folk för deras host bror hade ett party.. kom hem vid 00.
 
Söndag- Åkte hem till axel och michel igen, åkte till en internationell butik, köpte saffran, daim och lingonsylt!! bakade överdirvet mycket kakor, käkade ute och kollade film kom hem vid 00.30
 
Måndag- dagens planer är att gå på bio med axel, michael och Sarah sedan vet jag inte mer! 
 
Dagens ilandsprobelm- VAD SKA JG GÖRA PÅ NYÅR..... sen har jag hundra andra problem, haha! 
 
Och att det är den svenska julafton imorgon känns inte alls, detta året kommer bli en helt annan jul, hoppas den kan bli lite bra iaf! måste bara få lite mer julkänsla! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0