Dagarna rullar på!!

Onsdag- den amrekanska julafton! Alla gäster kom hit vid 2, vi åt amrekanskjulmat, öppnade paket, och äta efterätt, alla var sedan borta 2h senare.. Här går det undan.. För att sammanfatta denna julen- "jag överlevde iaf" lite hemlängtan osv speciellt den 24;e så blev det bättre med lite Skype dates från Europa! 

Dålig bil på maten som vi hade.. 



Torsdag- chillade hemma, Åkte till IKEA (!!!) köpte massa svenskmat, så.jävla.gott! åkte över till axel & Mike för dom hade en burhaha vilket betyder att deras värdbror har ett litet party, någon av deras tidigare studenter som kommit på namnet! Hah'!





Fredag- blev hämtad 9.30 för att hänga med axel, Mia (från dk) och min rep Anita till ett skidställe, dock kunde jag inte åka så hängde i downtown med Anita, åt, gick rundor och fika! På kvällen hängde jag hos Mia, käka och kollade film, mys! 







Idag- vaknade runt ett, har chillar käkat lite svenskjulamt från Ikea!! Gott som fan! Ska kanske över till axel, Michael men Mia lite senare! Hörs! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0