OTUR!!

Igår fick jag träffa min saknade vän Sophie, du är guldvärd!! Stack sen på lagkväll, käkade tacos, spelade spel( som jag & Madde vann på, men ingen vågade erkänna det! Jevlaa kings vi var!!) , & skrattade sjukt mycket, kommer verkligen sakna mitt lilla lag.


Nu sket allt sig!! Min familj som jag skulle bo hos blev inte godkända av någon anledning.. Det betyder att jag nu inte vet vart jag ska bo, förhoppningsvis hittar de en familj i samma område så jag fortfarande kan umgås med Vsyrran , hon verkade jätte härlig & allt!! Riktigt synd att det inte gick.. :(

EF ringer iaf på måndag, får kanske stanna en vecka extra i Sverige, hoppas liiite på det så jag får kram om mina närmsta ännu fler gånger!!

Idag hade jag en mini-avskeds-tjej kväll med mina Mange-tjejer, folk kom & gick med det blev mysigt ändå! Vi käkade tacos & tog igen allt snack vi missat, kommer verkligen sakna dessa tjejer så sjukt mycket!!

När jag vet mer ang USA, uppdaterar jag er! Förhoppningsvis på Måndag på EF-kontoret öppnat!

Imorogn träffar jag Nikita & Hannah som kommer hit och käkar resten från ikväll, fixar lite på mitt rum & sen en sväng inom väla innan jag åker till Båstad! Sen kommer äntligen måndag då jag äntligen får träffa S. Efterlängtat har det varigt!

En liten tidig födelsedagspresent som jag & pappa köpte igår, kärlek vid förstaögonkastet!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0