INFO OM SKOLAN

Jag ska alltså gå på en Kristenskola i usa, TN. Skolan har 800 elever från K-12 class. Man kan välja bibellektioner, dock inget för mig! skolan har en del team, soccer, basketball, volyball, swimming, m.m. OM jag har tur får jag bli senior, vilket jag hoppas på! Vet att min ena värdsyster ska gå i class 11, vilket betyder att hon är junior, och hon är 96,a... så chansen är ganska liten att bli senior. Skolan anordnar resor till både New york och Wshington, vilket är super kul. Här är en liten film som jag hittade på skolans hemsida, kolla gärna in den!!
INGEN skoluniform (tackar för det!!)
 
http://www.youtube.com/watch?v=igeYm7jCUtw
 
 
 
Vet inte när jag åker, hoppas verkligen jag får reda på det imorgon, så jag kan planera mina sista dagar och hinna säga hejdå till alla fina människor här!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0