I'll miss you.

NU börjar alla "hejdå'n" komma igång, fick se Anna en sista gång idag innan hon åkte till Nässjö, lite svårt att fatta att jag åker om mindre än 3 dagar!! Fick ta ett jätte jobbigt beslut idag med, började gråta så hemskt var det. Kan inte riktigt förstå att jag lämnar alla som jag älskar nu i 10 månader, helt sjukt.

Imorogn ska jag vara med pappa & min syster nästan hela dagen, ska kolla på det sista till USA!! Mobil, klocka, presenter, och lite små "bra-att-ha-saker".

På tisdag ska jag till skolan och säga hejdå till ALLA mina vänner!! & på kvällen kommer min brudzz hem till mig och packar + käkar!!

På Onsdag gäller det!! Ska upp tidigt, fixa det sista och säga hejdå till min fina, sen en sväng inom JHG för sista gången innan det bär av till Kastrup men min familj, klockan 15.40 lyfter jag. Galet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0