Day 4

Har skypat med Rova, sebbe och Olivia idag jätte kul att höra lite svenska röster!! Annars har jag varigt i kyrkan rätt segt men det var kul att träffa lite folk, efter det gick vi till en japanskrestaurang som gjorde maten mitt framför en, jätte coolt! sen köpte vi lite saker till skolan och nu är jag hemma. Det ska komma nån från EF som kollar hur vi har det osv snart, ska göra en engelska läxa och fixa min fototavla och visa er den sen!!
 
Fyller år om en timme i Sverige då, alla i familjen är jätte gulliga och frågar vad jag önskar mig och vad jag vill äta imorgon osv!! Hoppas att det blir en toppen dag imorgon, känns som det!! Ska duscha snart och fixa lite, vi kanske skulle iväg och spela frispy-golf eller något lite senare också!!
 
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0