Day 3

Nu har familjen fixat wifi vilket betyder mer uppdatering!! Hade en trevlig kväll hos mammansbror med hela släkten, alla var jätte snälla och god mat fick vi också!! Annars har jag fixar mitt rum, packat upp (ja seg som jag är har jag inte pallat fixa det innan), satt upp lite saker på väggarna och lite bilder, ska visa er mitt rum en annan dag, delar det också med min tyskastudent, helt okej faktist! Annars fick jag en tidig födelsedagspresent från min lokala representant, jätte gullig är hon, och vi kommer även hitta på saker med henne ungefär varannan månad!! fick allt från duschkräm till ljus, till nagellack och godis! Imorgon ska vi förmodligen gå till kyrkan, Jennifer ( my roommate) sa att det är mellan 9-12, får hoppas på att det inte är allt förtråkigt, efter det ska vi nog skriva ut bilder till mig, och förhoppningsvis gå till nån docktor och kolla upp min rygg.. ska också köpa gymkort med jennifer och min ena Vsyster Jesica! 
 
Snackade med soccer tränaren och hon verkade jätte glad när jag frågade om jag kan hänka teamet, men de skulle inte starta för ens om några veckor, så behöver ett gymkort nu iaf!! 
 
Skolan  i sig är välldigt liten, hade gärna gått på en stor, måste gå på bibellektioner, och det finns inte så många änmnen att välja på just pga för den är liten, med det possitiva är att jag få skjus till skolan och böhver åka hemifrån vid 8.10, men slutar dock 3.40 varje dag! De som också är obligatoriskt är US hisroty, English, och ACT vilket är ett test om alla i usa gör för att komma in på collage, måste gå på den för all har den lektionen samtidigt, gör mig inte jätte mycket, änså läge har de givit mig bra tisp in för vilket test som helst man gör och den lektionen är bara 20 min! 
 
Andra lektioner jag har är Bioligi, hört att vi ska disikera djur, ser inte fram emot det... Men gillar läraren där, jätte härlig!!
 
Algebra 2 har jag  och min mattelärere är en av de bättre, hehe han ser ganska ut också, eskoo!! men jag är typ den smartaste i klassen,  wihooo hade aldrig hänt i Sverige!! vi hade en läxa (ja jätte lätt, men typ ingen kunde de sista frågorna utom jag som sa svaren hela tiden hur de skulle gå till väga och alla bra tittade på mig och gav typ tummen upp, haha! 
 
Har även valt potography, så ska hjälpa till att göra yearbook, vilket är jätte kul!!!!
 
Sen har alla utbytiser Engelska help som sista lektion, och älskar läraren där!! hon bara '' Sarah I really like you, you just talk so much and the others don't say anyting''
 
Igår blev jag även flyttad till en Joniorclass, men ska fråga jätte snällt om jag får vara senior isället!! vill jätte gärna ta graduation!! har dock hört att utbytesstudenterna får vara med dom, eller iaf sitta längst fram, eller ja på något sätt ha nån fördel!!
 
Nu är klockan halv ett här så ska sova, puss!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är

2013-08-25 @ 17:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0