Dag 8

Lägret var helt okej, vi åkte till Kentucky, föst till en sjö där vi körde lekar och såklart vann '' seinors'' även fast de fuskade sönder, käkade och åkte sedan till ett stort gräsfält, körde massa tävlingar med hinderbana som avslutades med ketchup och senaps dränkta elever, samt lärare efter vår extramt braiga plan genom att dränka han med ketchup! Åkte sedan vidare till hotellet vi skulle sova på, åt, lyssnade på ett band och en kille som sncakde om hur mycket han trodde/ tyckte om gud... det blev liiite för mycket för mig... önskade jag gick på en stor komunal high school!! 
 
Kom hem runt två, skypade med Lina, som jag saknat henne!! åkte sendan på bio ´, med Marissa och Jennifer där vi mötte upp Jesica och hennes kille, sjukt spontant bestämde oss 10 min innan filmen började och avslutade kvällen med Mexican food! Är rätt död just nu, försöker sncka med den lokala representanten och se om jag kan byta skola eller klass, trivs inte alls... det finns verkligen ingen att umgåns med... vi är 20 i klassen, 5 är utbytesstudenter, ena tjejgänget är min Vsysters och det andra är inte mina typer av vänner, och vill hitta egna vänner... får se hur det går iaf... puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0