EF FÖRBEREDELSELÄGER

Har förhoppningsvis packat ner allt nu tills imorgon, tåget går mot Katrineholm klockan 9.12 med 3 byten.. Är riktigt taggad och ska bli jätte roligt att träffa alla blivande utbytisar, vet inte riktigt vad som kommer hända där uppe mer än ett föräldrar möte på Söndag då mamma kommer upp. Annars tror jag vi ska göra massa olika och roliga aktiviteter tillsammans, blir säkert bra. Ska försöka uppdatera när jag är där uppe. Men på söndag kväll åker jag och mamma in till Stockholm för att sedan gå till ambassaden på måndag morgon, vi skulle samlas redan 8.30 så ingen sovmorgon för mig inte, har förhoppnings fixat allt som skulle fixas till ambassaden, tog en himla massa tid. Ska sova nu, natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0