Ambassaden!

Började med att går upp 06.00 (!!!) åt hotellfrulle ( bästa som finns) sen åkte jag mot ambassaden, träffade på lite EF kompisar så snackade med dom mesans vi väntade på att få komma in, först gick vi igenom en säkerhetskontroll, sen gick vi vidare in och gjorde finger avtryck, väntade och väntade tills vi fick göra vår intervju vilket bostad av två frågor, "vart ska du bo i USA" och " vad gjorde du senaste gången där" sen var allt klart!!!



Fortsatte dagen med mamma på stan med shopping god mat och är just nu på väg hem till Helsingborg igen, imorgon börjar jag 8.00 sen är det Valborg och jag är ledig på onsdag igen, helt ok vecka om man bortser från kemi och spanska provet som jag inte börjat plugga till ( känner paniken börja komma nu)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0