Suger på detta!

Detta är inte min bästa sida... Har haft ganska fullt upp, eller nä har bara inte orkat blogga! Veckan var jätte konstigt, speciellt i fredags i skolan då min bibellärare försökte hitta den Helge anden och bad honom komma till allas kroppar, sjukt var det! Vi skippade till och med potography lektionen, mrs Jackson kom in i klass rummet och sa, "god wannts me to bing you back to the bibleclass, he wannts me to keep going, god is telling me this, I can feel it" det var så sjukt läskigt, och konstig från min sida och spännande och kul att se att verkligen alla var med och bad och hjälpte min lärare att be den Helge anden komma fram, men kan ju lung säga att det bliv lite för mycket för min del.  allt bra som händer tror dom Gud gör och allt dåligt är dom självs fel. Nog om tro, är just nu hos Isabella en tysk utbytesstudent och kommer vara här hela helgen, jätte kul! Igår var vi nere i Down town Franklin och åt, och idag gick vi upp tidigt för Isabella hade ett Xc-meet, nu ska vi dra och shoppa nån stans! 

hör av mig om något nytt kommer upp! 



Kommentarer
Postat av: Nikita Tegenfeldt

Hej baby! Tänkte att det är min plikt att kommentera lite på din fin fina blogg! Haha ;)
Haha så creepy, en "sluten cirkel" typ som i läskiga filmer xD
Har du mycket jobb i skolan? Verkar ju nästan som ett "mini johanneshedberg" med tanke på din förra status med 4 prov?!
Verkar som att du shoppar 24/7? Vad har du köpt?!! Lägg upp bilder!!!!!! Är jätte nyfiken x)
Även om du inte bloggar varje dag så har du fixat till en kul och bra blogg snygging! Fortsatt lycka till och ha det gött!
Massa kramar och pussar!! / Chikitita

2013-09-30 @ 22:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0