Sep. 13, 2013

De senaste dagarna har verkligen varigt upp och ner, haft hemlängtan och i samma veva får jag reda på att min andra värdfamilj inte blir godkända... Vilket suger, min nuvarande är inte en jätte bra matchning... Så får se hur det blir inom den närmsta tiden, ska försöka att bo här och passa in, hoppas det blir bättre. Blev jätte glad idag när jag fick tillbaka mitt matteprov, speciellt när läraren säger att hela klassen hade blivit underkända... Fick lite panik men det visade sig att jag var den ända som fick A+ och den ända som blev godkänd, resten av klassen fick mellan 0-30%.. Haha lite kul att vara smart för engångs skull! Fick också A på mitt biologiprov!! Och redovisningen i historia, sjukt hemsk men är också avklarad!!


Imorgon efter skolan ska vi shoppa lite, sen hämtar Elizabeth mig och så ska vi nog käka, och kolla homecoming game på hennes skola, kommer bli sjukt kul!! Dock är jag borta hela dagen, typ 15h!! Fullrulle! Men det gillar jag! Vi hörs!


En stadsbuss i USA?!? Finns tydligen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0