SPIRIT WEEK- Monday!

Som rubriken säger är det spirit week denna veckan, började måndagen med Cartoon-day, slängde på mig min thing 3 tröja och så var jag redo för skolan.. Imorgon är det dress your best day, skolfotto (yeeees) och på eftermidagen ska vi göra något som jag vellat göra jätte länge, åka iväg till ett collage och lyssna på människor som var Judar i Tyskland under Hitlers tid, inte många som fortfarande lever med är ortolgt glad över att jag får chansen att lyssna på de som fortfarande lever. 
 
Annars har det varigt en vanligt skoldag, till min förvåning var lärarna mer angagerade än vi elever när det gäller att gå in för sin roll till att klä upp sig... jätte kul när rekton skulle vara seriös samtidigt som han stod där och såg riktigt dum och rolig ut i hans outfit, haha! 
 
Här får ni shemat för alla dagar under spirit week, tror denna veckan kommer bli toppen, sen är det homecoming game och dance på Fredag, ingen date men klarar mig hur bra som helst utan, haha!! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0