ROAD TRIP GEORGIA/FLORIDA! #1

Har haft ett otroligt bra start på detta höstlov! Bilade i 3h ner till Atlanta och six flags, Åke massa karuseller och blev ett litet barn iggen! Hade dock ont 
i huvudet så åkte inte allt jag ville men missade bara en Eller två åk. 

På kvällen ÖSTE det ner har aldirg sett så mycket regn innan, så halloween special fick vi tyvärr skippa! Vi åkte istället till en restaurang där jag fick värdens största tacosallad!! Hade inte ätit något på hela dagen utom ett äpple så den satt fint!! Åkte tillbaka till hotellet proppmätt, snackade lite och sov sedan.







Gick upp tidigt dagen efter, åt frulle och packade ihop sakerna och checkade ut från hotellet. Vi åkte till Down town och besökte "world of cocoa Cola" ångrar inte en sekund att jag hängde med, sjukt coolt! Har de flesta bilderna på mi kamera men här är några!! 




  
Sen åkte vi och käkade och sen satte vi oss i bilarna för 5h resa ner till Florida! Vi stannade i alibama för toa besök på donen, har aldirg gillat donken så mycket innan, Gud vad skönt det var att få sträcka på sig, haha. 

Sallad nr2 också sjukt stor!! 

Mango och annans smoothie! 


Hade lite pizza mys här på kvällen och gick en runda på stranden sen sova alla gott!! 


Gick upp rund 11 idag och åt frulle, sen gick vi ner till stranden, brände mig lite med det har lagt sig nu!! Sjukt skönt att bara få ligga och chilla där medan alla andra pluggar fysik och matte och allt annat ni har där hemma!!

Fick i mig lite lunch sen yrade vi rundor för att hitta glasskiosken, och det var nog den godaste glassen jag ätit här i USA, inte för söt och perfekt portion dvs inte en STOR när man beställer en liten!




 





Vi gick ner till stranden igen för att ta lite bilder på solnedgången ( på min kamera så de får ni vänta med att se) solen går ner vid 18/18.30 här så det är mörkt rätt tidigt!! 

Om 10 mi ska vi iväg för kvällsmat, haha känns som om vi äter hela tiden... Men man äter ju tre gånge om dagen.. Fast det låter sjukt mycket mer!!! 

Detta blev ett långt inlägg, är det något ni undrar så fråga!!! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0