FRIDAY

Denna veckan har inte varigt den bästa, det har verkligen gått upp och ner för mig!! Idag var vår skola i Down town Nashville, första gången för mig... Ganska sjukt eftersom jag bor 5 min ifrån och har velat åka dit hur länge som helst!! Men det var jätte fint där! Vi kollade på en balettuppvisning inspekterat av Spaien! Sen åkte hela skolan typ 150 elever, yes en liten skola! Tillcici's för pizza buffé!! As gott! Dom hade tom chokladpizza, haha och 15 andra sorter!! 

Imorgon ska jag äntligen få träffa en Svenne, Ruth som bor någo timme från mig är i Nashville med hennes Vfamolj och vid tre träffar jag henne på ett mall kommer bli rätt najs att få snacka av sig lite!! 


Ska sova nu, och innan jag drar imorgon tänkte jag få lite plugg gjort!! Har Endel till måndag, bl.a. Välja ut tre foton jag tagit som sedan ska vara med i en tävling, ett ska vara favvo foto, ett något i rörelse och tredje när det är fokus på en sak oc suddig i bakrunden! 

Tänkte bl.a. Välja dessa två





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0