WEEK 11

Har påbörjat så många inlägg de senaste dagarna men valt att inte publicera dem, förra veckan var verkligen en riktig berjodalabana. Måndag-fredag hände inte mycket i skolan... På Fredagkväll åkte vi till några släktningar för att göra bus eller godis, eftersom det var storm och dålig väder här under torsdagen. Fick en massa godis, never too old. vid tio åkte vi till ett spökhus fast i skogen, gick en runda på 20 min och håll bokstavligen på att skita ner mig, jävlar vad rädd jag var... levande människor med motersågar osv. På lördagen hämtade Elizabeth och jill upp mig, de hade satrrbucks chitea med sig, guldvärda!! vi letade efter klänning till dom hela förmidagen eftersom Elizabeth ska vara med i millitary couten för hennes skola, hittade en jätttte fin som passade henne perfekt, dock 800 dollar var lite för mycket... jag är sjukt taggad på att leta efter länning till mig på prom, det finns verkligen jätte många olika och alla är hur fina som helst, så mamma och pappa ni kan börja spara till en till mig, love you hehe!! På kvällen var det konsert och det var några bra band, hängde med dom till kyrkan på söndagen och den kyrkan är jätte rolig för att vara en kyrka, rappare och dansare, sjukt duktiga är dom!!
 
Åkte sedan till kina buffe och sen hem till Debby ( en tysk utbytestudent) åkte med henne och hennes värdmamma till CHEEKWOOD, det är ungefär som att sofieroslott skulle vara upplyskt med massor av lampor, sälvklart fanns det ett museum, det var jätte mysigt att bara gå rundor där, det påminnde också lite om ljusfestivalen vi hade förra året!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0