FRIDAY!!

Fredag idag, fullspäckad med andra ord! va i skolan, hittade lite andra brundar att sitta med på lunchen vilket var trevligt, mina typer fast de skulle varigt i sverige eller så skulle alla organisationer inte haft så många regler! haha, nej men ska nog hitta folk jag gillar att umgås med snart! inte lätt men det är kul att sncka med nytt folk varje dag även om det är sjukt jobbig ibland också!

Såg somsagt the hunger games II, och ja gå och se den! Har dock inte läst boken men alla som gjort det sa att boken var bättre osv, men filmen var grym, började tom böla, som en liten flicka igen. Kom hem och fick snackat med mamma och pappa, käkade och åkte sedan iväg till ishallen för at åka skridskor, haha gud vad dålig jag kännde mig!! 

En lite rolig sak jag tänkte på när jag va där.. jo där var hur många ungdomar som helst i min ålder, och äldre folk gick alltså dit en fredagkväll, det skulle alrig hända i Sverige, vi skulle antingen festa eller ha tjejkväll.. Men det verkar faktigst sjukt kul att åka dit med massa kompisar osv, musik och discolampona var på så helt dött var det inte!! typiskt amerika att hitta på sånna saker, vi svennar skulle nog aldrig gå och bowla med ett gäng, osv.. bara en liten tanke!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0