FIRST DAY IN MI

Första dagen i Michigan spenderasdes på bion, såg thorn men min värdmormor eller värd mamma fast kallar henne mormor, iaf såg den med hennes son och tjejen från taiwan (coco) som även bor här. bor i närheten av två svennar vilket känns toppen!! Har även packat upp allt i mitt nya rum, köpt ett stort vitt papper så jag kan sätt upp massa bilder på den som sedan ska upp på väggen! Imorgon ska jag och coco åka till ett mall med någon släkting (20-årig tjej) är det ända jag vet.. Behöver lite varma kläder nu när jag flyttat hit!

Flyget och allt gick bra igår, fick sitta i första klass, riktigt gött! och btw nu har jag bara 6h skilland till Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0