Babes

Har fått ihop alla skolsaker nu, och valt ämnen!! dock har jag varigt hemma de två senaste dagarna pga feber, stress och hemlängtan! ingen bra combo. Det var mycket svårare att byta familj och skola än vad jag trott, men får käma för att hitta vänner osv i skolan, har trotts bara gått en halv dag! Imorgon planerar jag att vara tillbaka, klockan 12.45 checkar jag och coco ut för att gå och se Hungergames med Russel (värdmammas son) så det bli la najs! På kvällen är planen att vi ska åka skridskor och käka pizza! 

På lördag ska jag iväg med lite svennar och skandinavier till en svenskmarknad så ser fram emot det riktigt mycket!! 

Mina brudzz + rova fick även dreas julkalpp/tröjona idag, hoppas dom blev glada, och efter ett skypsamtal redan klockan 06.00 imorse kan jag nog konstatera det, haha! Så det gjorde min dag 100 gåner bättre!!
 
 
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0