100 DAYS IN AMERICA!!

Har varigt riktigt dålig på att blogga, men mycket händer just nu.. inte så att jag inte har tid.. utan bara mycke att tänka på förtillfället!! Just nu är det thanks giving break.. och vem gillar inte lov? Käkade en thans giving middag hos min värdmammas dotter igår, och tyvärr åkte vi inte och schoppade mitt i natten som de flesta andra gjorde, synd hade mer än gäna gjort det, menmen. Åkte istället vid 7.30 imorse och fick med mig hem, vinterjacka fr¨n hollister, uggs, två små väskor, jeans från RL, och allt detta gick knappt på 2.300 kr, måste bara säga att jag älskar att det är så billigt här, hade knappt fått ett par uggs hemma i sverige! Min MK väska som jag beställde förra veckan anlände också idag, så ska åka över till emma och hämta upp den någon dag!
 
Min status på fb igår:
''Happy thanksgiving!' I'm so thankful, everyone who been supporting me during this time in America! I love you all, my family and friends back home in Sweden! You're the best!''
 
Har tyvärr ont om bilder, men kan passa på att säga GRATTIS TILL VEDNELA SOM FYLLER ÅR IDAG!! GRATTIS BÄST!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0