the weekend!

I fredags stannade jag kvar på skolan i 3h för att hjälpa till att deckorera inför vår spiritweek, det är puderpuff på torsdag, Promcourt ska presenteras osv!! Seniors vs Joniors!! ska vara med och spela och är sjukt taggad! hänge med min värdsyster hela kvällen, shopping, äta ute och frozen yoghurt bestod källen av!
 
I lördags hängde jag med Sarah och Rachel, vi spela tennis i över 2h, kollade på en tunering och åt en massa mat, på kvällen såg jag neighbours på bio med, Sarah , Rachel, Rizzo och Lauren, riktigt bra film!! se den! 
 
Idag är det mors dag i USA och massa andra länder så det firasdes, vi åkte till kyrkan, åt frukost ute, hade familjen här och åt  massor med mat!! Cyklade till skolan med Rachel och Kyrstin på kvällen för att spela lite tennis! sjukt mysigt! det har varigt sol och 25+ hela helgen vilket gillas, har börjat få lite färg med!! dock ska det gå ner och regna nästa vecka!! buuuh! 
 
no pics today! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0