My plans before Sweden!

Igår satt vi ner och planerade den resterande tiden jag har kvar här i staterna, har varje helg inbokad fram tills jag åker hem torsdagen den 26 juni!! Bloggen kommer inte vara på topp, men ska försöka uppdatera er om m´vad som händer här nu de sista veckorna!
 
 
Denna helgen (1) 
 
På Fredag ska hjälpa till på princessnight viliket the leadership ordnar, det är för tjejer mellan 6-10 år, det ska få göra allt mellan baka, måla naglar, ta fotton med prinsessor och prinsar, ja helt enkelt leva en natt som en princessa. 
 
Lördag ska jag volonter på en slowwalk i donw town detroit för min moms jobb. På kvällen träffar jag förhoppningsvis Mia från DK. vi båsda är väldigt bussy. 
 
Söndag, kyrka, äta ut och vila!!! kanske drar och splear lite tennis om vädret håller. 
 
Helg (2)
 
Fre-lör ska jag förska hänga med kompisar och bara njuta! ska även ha en morsdag middag med alla EF-mammor, och ett sista lol första möte och träff med alla utbytisar! 
 
Söndag. förmoligen fira morsdag!
 
Helg (3)
Torsdag har jag puderpuff, ska bli intresant, och vad jag hört från killarna är deras cheerleading väldigt rolig! lär bli en awesome dag! 
Åker vi efter skolan upp till Mackinac vilket är längst uppe i michigan, vi ska spendera två nätter där, åka över till ön, skulle kalla det som en förstorning utav Ven, nästan inga billar, utan cykel är det som gäller!! gillas.
 
Vår plan när att åka hem på söndagen tidigt på morgonen för att hinna med ett EF event, vi ska gå rundor på baseball stadium och kolla!! 
 
Helg (4) 
 
Prom på fredagen, så sjukt taggad! 
 
Tidigt på lördgmorgon åker vi till Canada, stannar en natt och kommer hem på söndag kväll.
 
Måndag är vi lediga, så vi ska försöka hinna med Detroit zoo!
 
Helg (5)
 
Åker ner till Ohio för att hälsa på värdsläkt, se en graduate, och förhoppningsvis hinna med cedar point vilket är ett tivioli ställe!
 
Helg (6)
 
Ska försöka hinna med att ha ett avslutingsparty på fredagen, på lördagen är det min skolas graduation som jag inte får vara med på vilket suger sjukt mycket!!
 
Helg (7)
 
På fredagen den 13/6 drar vi till Lag vegas baby!! och stannar ända till 23/6!! 
 
Sen åker jag hem den 26/6!!
 
Ska hinna med massa annat med,så som  banquets för leadership, band, och tennis!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0