DAY 203

Ska försöka svara på era frågor såfort jag kan, ställ gärna fler så kör jag alla på engång i helgen! 
 
Har just nu fullt upp, skola från 7.19-2.19 sen har jag tennis tryouts till 16, sen kommer jag hem duschar, gör läxor, äter och fixat lunch till näst dag, sen äe klockan 9/10 och då försöker jag komma till säng. om jag kommer med i tennis laget så har vi träning måndag-fredag 15-17 så hoppas jag kommer med annars så ska jag springa track då det inte är någon utagning där. För att uppdatera er lite så jag inte ingen värdfamilj ännu, så letar, men vill verkligen inte byta skola för älskar min skola nu, hade inte klagat på att byta ut några klasser men det funkar!! 
Håller också på att planera och öva in för acade-a-me-award showen som är på fredag. Det är en show som är för alla seniors, där dom blir nominerade till bästa hår, coolast bild, most likly tweeting, best fiends, most changes sence freshmanyear osv osv, sen får dom en pokal och äran såklar om de vinner, det kommer även vara talentacts, så på fredag ska jag vara i skolan från 7.19- ca 22... Men det ska bli svin kul, jag är backstage så det känns bra!!  
 
Picture from last year! 
 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej vilken skola går du i? Hur många är det i den skolan? Vill själv bli utbytesstudent när jag går i 2an, något du rekommenderar ska packas?

2014-03-13 @ 08:11:45
Postat av: Anonym

Hur tycker du att EF har bemött dig generellt? har du fått hjälp när du behövt det i usa osv? Tycker du att EF i USA är bättre med servicen än EF-kontoret i Sverige?

2014-03-13 @ 16:02:25
Postat av: Alice

Jag funderar på att åka ett år till USA med ef. Är du nöjd med ef? Är det lätt att få vänner? Är ungdomarna i skolan lika dryga och kaxiga som i Sverige eller är dom liksom trevliga och tillmötesgående de första dagarna i skolan??

2014-03-13 @ 16:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0