Cedar point & goodbye party

Cedar point and goodbye party!! 

Så för 2v sen åkte jag till Ohio för min värdkusins graduation party, på lördagen åkte vi mot cedar Point ett jätte stor tivoli! Vi spenderade natten på cedar Point hotel, så sjukt fint. Träffade Jack och alberto från Italien och deras spanska kompis, åkte med dom till nyc så det var kul ty få träffa dom igen! Snackade, myste på stranden och hotellet. Dagen efter checkade vi ut och begav oss mot tivolit. Vi Åkte 25 olika, hade så sjukt kul. Dock kunde jag inte prata normalt på en vecka, haha! 


Förra lördagen hade jag mitt hejdå-party. Fixade svensk mat, köttbullar, pasta sallad, chokladbollar m.m. Hade sjukt kul. Familj och vänner kom och gick och det var så sad att se vissa av dom one last time :(. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0