dag- 138

de senaste dagarna har jag varigt hemma, och inte gjort ett skit... bara chillat runt, vill såklar att detta inte ska låta tråkigt osvosv... men saningen måste fram, right? Det är verkligen inte lätt för alla att vara utbytesstudent, och inte alltid till för alla. MEN nu är jag här, och jag har testat på det, det blev väl inte som jag tänkt mig, knappt i närheten, tyvärr... Många säger att det bli som man gör det till... det stämmer till en viss del, har man otur med annat så funkar inte det.. Tanken att åka hem har slagit mig extra mycket de senaste dagarna... och att utbytesstudent inte är till för alla har jag förståt nu!! Har sagt många gånger att jag vill åka hem... skillanden är att jag nu snckat med mina föräldrar om det, så ska tänka några dagar till... vänta max 2-3 veckor innan jag bestämmer mig helt.. kanske händer det magiska att jag börjar älska usa och aldrig vill åka här ifrån. Något jag hoppas på kommer hända inom de närmsata veckorna, helt klart! 
 
 
Imorgon och tisdag är det snowdays, ska bli upp mot -18 grader... svinkallt, och det betyder att jag kommer få spendra ännu 2 dagar hemma... alltså 6 dagar men endast ett ''äta frukost ute besök'' har nog aldrig varigt inne och inte gjort något på såhär lång tid, men alltid kul att tesa på något nytt, haha skoja detta suger!! 

Kommentarer
Postat av: Madelene

Hej,
Din blogg har blivit nominerad till Bästa USA-blogg i Supersavertravels Travel Blog Awards 2013! Travel Blog Awards är en utnämning där vi tillsammans kommer att nominera och rösta fram de skönaste resebloggarna i fem olika kategorier.
Ju fler nomineringar en blogg har, desto större är nämligen chansen att komma till final! Du kan hämta hem en widget till din blogg – den gör det lättare för dina läsare att nominera och rösta på dig! Widgeten hittar du här: http://www.supersavertravel.se/tavling/travel-blog-awards/2013/usa-blogg.
Vinnarna inom respektive kategori kommer förutom den stora äran även att vinna en utgivning av sin blogg i bokform hos BoDTM – Books on Demand! Lycka till :) Med Vänliga Hälsningar Madelene


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0