2013 -> 2014

Måndag- Blev upphämtad av axel och michael för att åka ner till detroit och gå på en hockeymarknad, fanns inte jätte mycket att göra där och det var sviiin kallt annars var det najs att få gå ut och hitta på något. Åkte sedan till en restaurang för käk och sen hem till dem.. chillade och sen åkte vi till Mia och Emilys kyrka där dom hade en nyårsfest.. hade faktigtst kul och dansade en massa!! åkte hem till mia hängde där, vid 01.30 skjusade dem hem oss till axel & michael där jag hängde tills deras värdbror körde hem mig och deras kompis Sarah! jobbigt att ha två sarah men det funkar, haha!! 
 
Tisdag- Vaknade 10.30 med endast 5h sömn och satt hemma och gjorde ingenting tills 5 då min reprensentant hemtade mig och körde mig till Mia där 30/40 andra personer var, så fullt hus god mat och en helt okej nyår men inget slår sveriges!! Skypade med lite folk under kvällen och precis innan 12 slaget, sen var det bara att vänta 6h tills mitt tolvslag var igång. Idag vaknade jag upp hos mia och hennes värdmamma fixade en stor brunch för säkert 40 personer, hur gott som helst, omelett med massa grönsaker, pankakor, toast, bullar, baccon och liknade prinskorv! perfekt start på det nya året, fattar inte riktigt att det är nytt år.. Nytt kapitel, ny bok, ny story. 
 
96ornas år i år, så vad kan gå fel? Tror 2014 kommer bli rikigt bra, ska bara kämpa mig igenom dessa veckor och månader nu, och hoppas på att dom kan bli riktigt bra trotts allt som gått fel och all otur jag haft och alla ''varför jag''- moment! 
 
Många börjar skolan imorgon men jag har turen att inte behöva gå tillbaka för ens måndag, men måste vara helt ärligt och säga att jag har sjukt mycket ångest, vill inte, mår inte bra bara jag tänker på det, och får panikatacker och blir sjukt stressad och är jätte orolig i magen. Många har svårt att förstå hur exat det är, nästan omöjligt om man inte går igenom det. 
 
Hoppas alla där hemma hade en riktigt grym nyårsafton och att ni inte är allt för bakis idag, puss älskar er alla! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0