SPRING BREAK

lovet rullar på, i måndags var jag på mallet med kompisar, fick med mig lite snygga blusar, på kvällen kom Michael & axel over! 
I Tisdags hängde jag med axel under dagen och på kvällen kom ha och michael over agint
 
I går, gick jag upp 6.30 (!!!!) för tennis  i 2h, kollar youtube med Kyrstin, och däckde sedan i 2h, vi åkte till kyrka för att servera soppa, och sen hem till michel & axel, var ute och gick i nästan 2h, köpte en slurpy på 7-11 ( klasic by now) innan vi åkte hem. 
 
Idag har jag sovit ut till 10.30, sköööönt. får se vad vi hittar på idag, men imorgon ska vi till ett stort outlet mall!! sjukt taggad, behöver massor av nya spring skor!! 
 
 
NYC with this girl
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0