It's not a year in your life, it's a life in a year! Så sant.

Tiden börjar dra ihop sig och det är bara 50 dagar kvar innan jag slutar skolan, halva jag vill bara stanna här föralltid, men ush vad jag saknar alla där hemma och guuud vad jag längtar till sommaren 2014 och alla planer jag har! Jag trivs så bra nu, i helgen ska vi på baseball game, fira påsk, på torsdag kommer Mia över osv spenderar natten till fredagen! Har 3 tennis matcher denna veckan som också ska hinnas med och tennisfotto! 

Nästa vecka har jag 4 matcher plus en turnering! På lördagen fyller pappa år, plus båda mina värdflräldrar, lite kul! Mom. fyller 50 och det ska firas på kvällen! 

Så måste bara säga lite hur vädret har varigt, igår klockan 06.00 var det 19 *C och nu 48h senare 06.00 är det -3 och Snö?? WTF? Hur? Just in Michigan 



Right now 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0