IN LOVE WITH THIS PALCE

Hej! lever livet i usa nu, och kan inte ha det bättre! Fick en familj förra veckan och flyttade in hos min nya värdfamilj som beståv av en mamma, pappa, och syster på 17 år! tyrivs sjukt bra just nu, och att ha en bra värdfamilj gör upplevelsen 1000 gånger bättre! Just nu har jag springbreak och att alla mina kompisa är i Florida just nu gör inte saken bättre!  men det börjar bli värmare och trivs rätt bra är i Michigan! har lite planer planerde innan jag åker hem
-baseballgem
-house festival in detroit
-run or die
-outlett mall
-upnorth in michgan
-ohio
- Cedar point, OH
-prom
-canada
-senior all night party
-tennis and band banquet
- graduation
-kanse Arizona
-KANSKE drar med min värdsyrra hem till sverige
 
Är så sjukt glad att denna familjen tog emot mig, trivs as bra och har sjukt kul med min värdsyster!
 
 
Idag kom vi nyss hem fårn kyrkan, lunch, och en runda på mallet. Ikväll kommer michel & axel förbi!
 
För att följa mitt liv live add me on snapchat @ Sarah.444 haha! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0